Дериколенко, Анна ОлександрівнаІлляшенко, Сергій Миколайович2020-04-282020-04-282013Дериколенко А. О. Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі / А. О. Дериколенко, С. М. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-28 вересня 2013 р. – Суми : Папірус, 2013. – С. 66-67.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45950ukпросування товарівсоціальні мережіглибокий таргетингнедоліки просування товарів та послугвисокий форсSocial media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищіThesishttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788