Нагі, СабольчКосенко, Олександра ПетрівнаПерерва, Петро Григорович2022-06-272022-06-272022Нагі С. Форми та методи інтелектуального маркетингу в середовищі цифрової економіки / С. Нагі, О. П. Косенко, П. Г. Перерва // Цифрова трансформація та цифрова економіка в умовах воєнного стану: аспекти інтелектуальної власності : зб. матеріалів 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф. з проблем економіки інтелектуальної власності, 27 травня 2022 р. / Наук.-дослід. ін-т інтелектуальної власності НАПрН України. – Київ : Інтерсервіс, 2022. – С. 144-150.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57507Доведено, що у ланцюгах створення вартості (і поставок) у ХХІ столітті покупець вже може сам вирішувати, як і де отримати або купити продукт, у них набагато більше можливостей, ніж будь-коли раніше. При цьому покупець (споживач) може розглянути, виходячи з кількох критеріїв, і вибрати найбільш підходящі і найбільш корисні для нього рішення.ukмаркетингінтелектуальна власністьцифрова економікатрансформаційні процесиФорми та методи інтелектуального маркетингу в середовищі цифрової економікиArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329