Скуйбіда, К. Ю.Василиненко, О. А.Макаренко, Анастасія Борисівна2019-02-262019-02-262013Скуйбіда К. Ю. Умови формування ефективного бренду на вітчизняному ринку / К. Ю. Скуйбіда, О. А. Василиненко, А. Б. Макаренко // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта (SIDEC 2013) : зб. матеріалів 5-ї ювілейної Міжнар. міждисциплінарної наук.-практ. конф., 26-30 травня 2013 р., м. Алушта / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 170-172.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39919ukінвестуваннябренд-менеджментекономіка ринковаспоживачіУмови формування ефективного бренду на вітчизняному ринкуThesis