Міщенко, Володимир АкимовичОмеляненко, Тетяна ВолодимирівнаФедоренко, Ірина Анатоліївна2015-01-152015-01-152012Міщенко В. А. Напрямки управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальної компанії / В. А. Міщенко, Т. В. Омеляненко, І. А. Федоренко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 58 (964). – С. 106-115.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11570Наведено основні напрямки управління взаємовідносинами зі споживачами електроенергії при переході від діючої моделі ринку електроенергії (закупівельне агентство) до моделі ринку двосторонніх договорів.There are considered the main directions of the electric energy customer relationship management during changing the model of energy market.ukреформамоделі ринкуелектроенергетичний ринокадресні субсидіїенергопостачальні підприємстваelectric energy marketmodels of marketrelationship managementНапрямки управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальної компаніїArticlehttps://orcid.org/0000-0001-7826-7248