Панченко, Володимир ІвановичМежерицький, Сергій Геннадійович2024-07-222024-07-222024Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Системне програмне забезпечення" [Електронний ресурс] : для студентів денної та заочної форми навчання за спец. "Комп'ютерна інженерія" / уклад.: Панченко В. І., Межерицький С. Г. ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 22 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79577https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79577Самостійна робота студента (СРС) є ключовою складовою навчального процесу, яка визначає формування навичок, умінь і знань, прийомів пізнавальної діяльності і забезпечує інтерес до творчої роботи. Правильно спланована і організована самостійна робота студентів дозволяє: - робити освітній процес більш якісним і інтенсивним; - сприяє створенню інтересу до обраної професії та оволодіння її особливостями; - долучити студента до творчої діяльності; - впроваджувати в життя диференційований підхід до навчання. Метою самостійної роботи студентів є освоєння студентами фундаментальних знань, досвіду практичної діяльності за обраною професією. Самостійна робота повинна сприяти розвитку відповідальності та організованості, а також творчому підходу до вирішення нестандартних завдань. Самостійна робота студентів передбачає різноманітні види індивідуальної і колективної діяльності студентів, що здійснюються під керівництвом, але без безпосередньої участі викладача, у спеціально відведений для цього аудиторний і позааудиторний час. Самостійна робота – це особлива форма навчання за завданням викладача, виконання якої вимагає творчого підходу і вміння здобувати знання самостійно. Структурно самостійну роботу студента можна розділити на дві частини, залежно від того, ким вона організована: 1) викладачем – чітко описується в навчально-методичних матеріалах; 2) студентом – на свій розсуд, без безпосереднього контролю з боку викладача. Методологічною основою самостійної роботи студентів є діяльнісний підхід, коли цілі навчання орієнтовані на формування умінь вирішувати не тільки типові, але й нетипові задачі, коли студент повинен проявити творчу активність, ініціативу, знання, вміння та навички, отримані при вивченні конкретної дисципліни.ukметодичні вказівкисамостійна роботасистемне програмне забезпеченняпрограмне забезпеченнякомп'ютерні системикомп'ютерна інженеріяМетодичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Системне програмне забезпечення"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0003-3364-3398https://orcid.org/0009-0001-4684-2727