Мусієнко, Ірина Володимирівна2016-04-072016-04-072015Мусієнко І. В. Кобредингові стратегії у зовнішньополітичному позиціонуванні країни: синергія іміджів держави та національного бізнесу / І. В. Мусієнко // Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств : матер. 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 28-29 жовтня 2015 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 191-193.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20736ukCobrandingPositioningSynergyUkraineImageBrandingForeign PolicyNational businessребрендингміжнародний імідждержавна іміджева політикатериторіальний кобрендингкобрендингКобредингові стратегії у зовнішньополітичному позиціонуванні країни: синергія іміджів держави та національного бізнесуThesis