Савельєв, В. Л.Чернишов, В. О.Ларка, Людмила Сергіївна2024-12-062024Савельєв В. Л. Управління результативністю маркетингової діяльності підприємства у повоєнний період [Електронний ресурс] / В. Л. Савельєв, В. О. Чернишов, Л. С. Ларка // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 537https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84080ukаудитінструменти посткризового маркетингумаркетинговий потенціалУправління результативністю маркетингової діяльності підприємства у повоєнний періодArticle