Самородов, Вадим БорисовичМітцель, Микола ОлександровичПелипенко, Євген Сергійович2018-01-092018-01-092017Самородов В. Б. Обґрунтування розміщення кінематичного розриву в безступеневій гідрооб'ємно-механічній трансмісії колісного трактора / В. Б. Самородов, М. О. Мітцель, Є. С. Пелипенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 5 (1227). – С. 33-40.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33697В роботі проведено аналіз існуючих та перспективних схемних рішень розміщення кінематичного розриву для двопотокових безступеневих гідрооб'ємно-механічних трансмісій колісних тракторів тягового класу 4–5 т. Теоретично визначено перепад робочого тиску в гідрооб'ємній передачі та кутові швидкості валів гідронасосу та гідромотору при екстреному гальмуванні. Виконано порівняльний аналіз результатів для випадку гальмування трактора з максимальної швидкості та під час виконання технологічної операції. Розглянуто можливі конструктивні прийому реалізації кінематичного розриву для безступеневих трансмісій колісних тракторів типу ХТЗ.Article is devoted to analysis of existing and future circuit kinematic rupture location solutions for power split continuously variable hydrostatic-mechanical transmission tractors of 4-5 tons. Theoretically determined drop in operating pressure hydrostatic transmission and angular velocity shafts of hydraulic pump and motor during emergency braking. A comparative analysis of the results braking for the case of a tractor with a maximum deceleration speed and technical operations. Proposed the possible ways implementation of the kinematic design reception gap for CVT wheeled tractor HTZ type.ukгідрооб'ємна передачакінематичний розривмуфта зчепленнясхеми трансмісіїtractorhydrostatic-mechanical transmissionhydrostatic transmissionkinematic ruptureclutchОбґрунтування розміщення кінематичного розриву в безступеневій гідрооб'ємно-механічній трансмісії колісного трактораJustification of accommodation kinematic discontinuity in a continuously variable hydrostatic-mechanical transmission wheeled tractorArticle