Самойлов, О. В.Романчик, Тетяна Володимирівна2025-01-082024Самойлов О. В. Вплив цифрових рекламних інструментів на конкурентоспроможність ресторанного бізнесу в умовах сучасного ринку / Самойлов О. В., Романчик Т. В. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 310-313.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85010ukрекламацифрові інструментиконкурентоспроможністьресторанний бізнесринокгостинністьВплив цифрових рекламних інструментів на конкурентоспроможність ресторанного бізнесу в умовах сучасного ринкуArticle