Подригало, Михайло АбовичСоловйов, О. В.Краснокутський, Володимир Миколайович2022-11-012022-11-012007Подригало М. А. Динамічна стабілізація курсового кута при пробігу літака / М. А. Подригало, О. В. Соловйов, В. М. Краснокутський // Системи озброєння і військова техніка. – 2007. – № 2 (10). – С. 15-17.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58878Розглянуто природу появи збурюючого моменту обумовленого нерівномірністю сил гальмування на головних колесах літака. Для динамічної стабілізації курсового кута літака необхідно створити імпульс стабілізуючого моменту, величина якого визначена в розглянутій статті.ukвійськова справаавіаційна технікашляхова стійкістьфлюгерна стійкістьгальмуваннялітальні апаратиДинамічна стабілізація курсового кута при пробігу літакаArticlehttps://orcid.org/0000-0003-3457-0995