Чернишов, ЄвгенЛарка, Людмила Сергіївна2023-12-042023-12-042023Чернишов Є. Р. Рекламна ст ратегія готелю у повоєнний період: міжнародний аспект [Електронний ресурс] / Є. Р. Чернишов, Л. С. Ларка // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 257-259. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71500.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71500Визначено основні канали збуту готельних номерів. Сформульовано особливості рекламної стратегії при прямому продажі готельних послуг. Систематизовані показники ефективності рекламної стратегії при агентському продажі готельних номерів через туристичні фірми.ukрекламна стратегіяканали збутуефективністькон'юнктура ринкумаркетингові дослідженнястратегічне управлінняРекламна стратегія готелю в повоєнний період: міжнародний аспектArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464