Чеботарьов, Микола Корнійович2018-10-162018-10-162016Чеботарьов М. К. Адаптивне управління в системі педагогічної культури / М. К. Чеботарьов // STUDІA SLOBOZHANICA. Вісник виставково-музейного центру. Вип. 2 : Матеріали міжнар. наук.-метод. конф. "Слобожанський гуманітарій – 2015", 27 листопада 2015 р. – Харків : Тарасенко В. П., 2016. – С. 237-244.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38001Проаналізовано сутність і призначення адаптивного управління з позицій феномену педагогічної культури. Показано, що для забезпечення якості фахової підготовки інженерів важливу роль відіграє використання такої інноваційної педагогічної технології, як адаптивне управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів. Вона реалізує індивідуальний підхід і розширює можливості педагогічного впливу викладача на формування професійної компетентності, на виховання та особистісний розвиток майбутнього фахівця. Доведено, що володіння методами адаптивного управління є свідченням високої педагогічної майстерності і професійної культури викладача.Analyzed the nature and purpose of the adaptive control from the standpoint of the phenomenon of pedagogical culture. It is shown that to ensure the quality of training engineers of the important role played by the use of such innovative educational technology as adaptive management learning and cognitive activity of students. It implements an individual approach and extends the pedagogical influence on the formation of professional competence, the education and personal development of the future specialist. It proved that knowledge of methods of adaptive management is a testament to the high pedagogical skills and professional culture of the teacher.ukадаптивне управлінняіндивідуальний підхідпедагогічна культуравихованняособистісний розвитокпедагогічна майстерністьadaptive controlindividual approachpedagogical cultureeducationpersonal developmentpedagogical skillsАдаптивне управління в системі педагогічної культуриArticle