Sun, Wei2023-04-092023-04-092022Sun W. Three trends and significance of MOOC education development / W. Sun // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 726.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64038enMOOCMassive Open Online CoursesMOOC educationdata analyticssocial learningmobile learningpersonalized learninginformal learninglifelong learningteaching evaluation methodsbig datasocial mediawireless networksopenness of learningMobile MOOCмасові відкриті онлайн-курсиMOOC освітаонлайн-навчанняонлайн-освітааналіз данихсоціальне навчаннямобільне навчанняперсоналізоване навчаннянеформальне навчаннянавчання впродовж життяметоди оцінювання навчаннявеликі данісоціальні медіабездротові мережівідкритість навчанняThree trends and significance of MOOC education developmentThesis