Ілляшенко, Сергій МиколайовичАхрамеєва, М. В.Іванова, Т. Є.2021-04-152021-04-152013Ілляшенко С. М. Маркетинговий аналіз запитів споживачів туристичних послуг м. Сум / С. М. Ілляшенко, М. В. Ахрамеєва, Т. Є. Іванова // Вісник Сумського державного університету : наук. журн. Сер. : Економіка. – 2013. – № 3. – С. 85-92.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52150У статті викладено результати маркетингового аналізу запитів споживачів туристичних послуг Сумської області, а також визначено асортимент туристичних послуг, що здатні задовольнити споживчі запити. Отримані результати можуть бути використані для цілеспрямованого формування і розвитку ринку туристичних послуг Сумщини, формування відповідної інфраструктури, розробки програм соціально-економічного розвитку території.The marketing analysis of travel services consumers’ requests of Sumy region is presented in the article. As well a range of travel services that can meet consumer needs is described. The results can be used for the targeted formation and development of the tourism services market of the Sumy region, for the formation of appropriate infrastructure and development of socioeconomic development of the area.ukтуризмСумська областьекономікаінфраструктурний потенціалспоживчі перевагиmarketing analysismarket of tourist servicesresourcesinfrastructure capacityconsumer preferencesSumy regionМаркетинговий аналіз запитів споживачів туристичних послуг м. СумMarketing analysis of travel services consumer requests of the Sumy cityArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788