Васильєва, Ірина ГеннадіївнаГулий, Юрій ІвановичНаучитель, Олена Давидівна2014-08-262014-08-262014Васильєва І. Г. Успішність вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами з різним рівнем креативності / І. Г. Васильєва, Ю. І. Гулий, О. Д. Научитель // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 2. – С. 85-89.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8327Дослідження присвячено аналізу проблеми креативності студентів-економістів. У статті розглянуто питання про те, як показник креативності студента виявляється в його здатності до вирішення завдань творчого характеру, який характер взаємозв'язків між показниками вербальної і невербальної креативності студентів-економістів. Аналіз даних проводився з урахуванням такого чинника, як показник рівня креативності. В цілому, результати проведеного дослідження дозволяють констатувати як тенденції подібності, так і відмінності в успішності вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами, що мають різні показники рівня креативності.ukвербальна креативністьневербальна креативністьcreativityverbal creativitynon-verbal creativitytasks of originative characterУспішність вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами з різним рівнем креативностіSuccessfully meet the challengers of creative character economics student with different levels of creativityArticle