Васильцова, Світлана Олександрівна2024-03-212024-03-212024Методичні вказівки для організації самостійної роботи здобувачів з дисципліни "Проєктний менеджмент у маркетингу" : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" спец. 075 "Маркетинг" / уклад. С. О. Васильцова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 24 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75900На сучасному етапі розвитку ринкового господарства у розвинених країнах використання проєктного менеджмента стало стандартом професійної діяльності ведення бізнесу. Вплив управління проєктами особливо помітний у зв’язку з розвитком інформаційних технологій. Сьогодні «світ проєктного менеджменту» поєднує національні і міжнародні організації – інвестиційні, промислові, консалтингові та інжинірингові фірми, органи влади. Проводяться конгреси і симпозіуми, видаються журнали, книги, підручники, створюється програмне забезпечення та ін. У процесі переходу України до ринкових умов господарювання зростає актуальність використання проєтного менеджмента, що потребує підготовки висококваліфікованих фахівців в цій галузі. Метою методичних вказівок для організації самостійної роботи здобувачів з дисципліни «Проєктний менеджмент у маркетингу» є формування у здобувачів здібностей до забезпечення: ефективного обґрунтування проєктних рішень та управління цією діяльністю на основі застосування специфічних методів та інструментів, що забезпечують досягнення цілей; комплексного аналізу показників та визначення шляхів їх оптимізації; узагальнення досвіду з управління проєктами з метою визначення методичних і практичних напрямів їх подальшої реалізації.ukметодичні вказівкиекономічна діяльністьфінансиринкові відносинибізнесуправлінняструктуризація маркетингових проєктівМетодичні вказівки для організації самостійної роботи здобувачів з дисципліни "Проєктний менеджмент у маркетингу"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-3750-9922