Євстратов, Віталій Олексійович2015-03-102015-03-102012Євстратов В. О. Про функціональну неписьменність студентів технічних навчальних закладів / В. О. Євстратов // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – Вип. 30-31 (34-35). – С. 255-266.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13366Одна з найшкідливіших традицій, яка все ще продовжує житиу вузах, – стереотип поелементного мислення. Цей стереотип полягає в тому, що викладач (і навіть кафедра в цілому) вважає тільки “свою” дисципліну головною, не звертаючи уваги на її місце в системі підготовки інженера даної спеціальності. А так не має бути, бо треба дбати про колективну працю на кінцевий результат – виховання та підготовку інженера ХХІ століття.One of the most harmful traditions, which still continues to live in the higher educational institutions, - the stereotype of an element-centric thinking. This stereotype consists in the fact that the teacher (and even the department as a whole) considers only the "own" the discipline of the main, not paying attention to her place in the system of training of the engineer of this specialty. And it should not be, because you have to take care of the collective work on the final result - the education and training of the engineer of the 21ST century.ukпідготовка професійнапідготовка кадрівмодельмова вербальнамисленнятекст графічнийкультураПро функціональну неписьменність студентів технічних навчальних закладівOn functional illiteracy students technical schoolsArticle