Романовський, Олександр ГеоргійовичГрибко, Ольга ВладиславівнаГрень, Лариса Миколаївна2023-08-242023-08-242023Європейські студії [Електронний ресурс] : метод. вказівки до самостійної роботи магістрів з дисципліни "Європейські студії" : для студентів спец. 232 "Соціальне забезпечення" / уклад.: О. Г. Романовський, О. В. Грибко, Л. М. Грень ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 65 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/68323Європейська інтеграція України зафіксована нормами Закону України «Про засади внутрішньої та зовнішньої політики», де в Статті 11 встановлено, що однією з основних засад зовнішньої політики є забезпечення інтеграції України в європейський політичний, економічний, правовий простір з метою набуття членства в ЄС. У 2014 р. відбулось підписання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Наразі необхідним є її успішна імплементація в сучасних складних для нашої держави економічних, соціальних та безпекових умовах задля отримання повноправного членства України в ЄС у майбутньому. Тому у зв’язку з інтеграцією України до світового політичного і соціального простору, реалізацією Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, адаптацією національного законодавства до відповідних актів ЄС, впровадженням європейських соціальних стандартів особливої актуальності набуває вивчення і порівняння особливостей розвитку та розширень Європейського Союзу, його зовнішньої та внутрішньої політики, зокрема соціальної спрямованості. Це й обумовлює важливе значення вивчення дисципліни «Європейські студії» для студентів магістерської підготовки галузі знань 231 «Соціальне забезпечення». Акцент надається на сукупність знань, що охоплюють процеси, які відбуваються в суспільстві, теорії європейської інтеграції, принципи формування і функціонування влади в ЄС, розширення Європейського Союзу, провадження соціальної політики та соціального забезпечення. Метою вивчення дисципліни є набуття студентами необхідних знань і навичок з питань становлення ЄС, аналізу спільних політик ЄС в соціальній сфері, розуміння етико-ціннісного вектору соціальної роботи в країнах Європи. У результаті вивчення дисципліни у студентів мають бути сформовані такі компетентності: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності); здатність до оцінки процесу і результату професійної діяльності та якості соціальних послуг; здатність виявляти професійну ідентичність та діяти згідно з цінностями працівника соціальної сфери. Результати навчання: 1. Критично оцінювати результати наукових досліджень і різні джерела знань щодо соціального забезпечення, формулювати висновки та рекомендації щодо його впровадження. 2. Застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватися іноземною мовою, як усно, так і письмово. 3. Демонструвати позитивне ставлення до власної професії та відповідати своєю поведінкою етичним принципам і стандартам соціальної роботи.ukметодичні вказівкиполітикаінтеграційні процесисоціальний захистекономічна діяльністьЄвропейські студіїLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-0602-9395https://orcid.org/0000-0003-3227-608Хhttps://orcid.org/0000-0003-4466-6018