Доля, З. В.Пантелєєв, Михайло Сергійович2019-03-202019-03-202006Доля З. В. Маркетинг послуг професійної освіти як інструмент регулюючої дії на ринку освітніх послуг і ринку праці / З. В. Доля, М. С. Пантелєєв // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2006. – № 41. – С. 111-113.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40334У статті проведено маркетингове дослідження ринку освітніх послуг професійно-технічних навчальних закладів Харківщини задля визначення збалансованості попиту і пропозицій робочої сили на ринку праці.The results of marketing market research of educational services of professional technical educational establishments of the Kharkov region are resulted with the purpose of determination of balanced of demand and supply of labour force at the market of labour.ukринок освітніх послугосвітні послугипрофесійна освітамаркетингові дослідженняМаркетинг послуг професійної освіти як інструмент регулюючої дії на ринку освітніх послуг і ринку праціArticlehttps://orcid.org/0000-0001-7452-4710