Асєєва, Ірина Володимирівна2020-04-172020-04-172020Асєєва І. Результати педагогічного експерименту формування базової професійної компетентності у майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей / І. Асєєва // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2020. – № 1. – С. 24-36.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45711У статті розглянуто організація та результати проведення педагогічного експерименту з формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей у процесі науково-природничої підготовки. Для дослідження було запропоновано наукові праці з методології та методики педагогічних досліджень, використані методи математичної статистики в педагогіці. Визначено, що результати експерименту підтвердили статистичну достовірність впливу розроблених педагогічних умов формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей. З’ясовано, що аналіз результатів, що був проведений наприкінці експерименту, засвідчив суттєві позитивні зрушення за всіма критеріями мотиваційного, когнітивного, діяльнісного, особистісного.The article deals with the organization and results of pedagogical experiment on formation of basic professional competence of future bachelors of mechanical engineering specialties in the process of scientific and natural preparation. Scientific works on methodology and methods of pedagogical researches were offered for research, methods of mathematical statistics in pedagogy were used. It is determined that the results of the experiment confirmed the statistical validity of the influence of the developed pedagogical conditions of forming the basic professional competence of future bachelors of mechanical engineering specialties.It is found that the analysis of the results, carried out at the end of the experiment, showed significant positive changes by all criteria of motivational, cognitive, activity, and personal.ukпедагогічні експериментипрофесійні компетентностіметоди педагогічних дослідженькритерій Стьюдентакритерій Фішераbasic professional competencepedagogical experimentmethods of pedagogical researchРезультати педагогічного експерименту формування базової професійної компетентності у майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностейResults of the pedagogical experiment of formation of basic professional competence in future bachelors of mechanical building specialtiesArticledoi.org/10.20998/2078-7782.2020.1.03https://orcid.org/0000-0001-9678-2681