Сергієнко, Олена Андріанівна2024-12-272024Сергієнко О. А. Інноваційний маркетинг у глобальній економіці [Електронний ресурс] / Сергієнко О. А., Рилов Д. Ю. // Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи Globalization and Development of Innovation Systems: Tendencies, Challenges, and Prospects : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – С. 381-383. – Отримано з https://biotechuniv.edu.ua/nauka/konferentsiyi/, вільний (дата звернення 27.12.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84731ukмаркетингові інноваціїмаркетинг інноваційдифузії інноваційінноваційний маркетингекономікаІнноваційний маркетинг у глобальній економіціArticlehttps://orcid.org/0000-0002-9796-9218