Lu, LinjieLarchnko, V. V.Pererva, P. G.2024-09-062024-09-062024Lu Linjie. Business communications on the target market of goods / Lu Linjie, Larchnko V. V., Pererva P. G // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 679.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80932The report shows. that business communications to the target product market are a key element of marketing and product promotion strategy. They help build customer relationships, increase brand awareness and attract new customers - all important for a successful business.enbusiness communicationsbusiness relationsmarketproduction efficiencyadvertisingBusiness communications on the target market of goodsДілові комунікації на цільовому ринку товарівArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329