Маслак, Ольга ІванівнаМаслак, Марія ВолодимирівнаАнциферова, Ольга Василівна2023-08-192023-08-192019Маслак О. І. Економетричні моделі як інструмент прийняття управлінських рішень в маркетинговій стратегії підприємства / О. І. Маслак, М. В. Маслак, О. В. Анциферова // Проблеми інформатики та моделювання (ПІМ–2019) : тези 19-ї міжнар. наук.-техн. конф., Харків – Одеса, 11-16 вересня 2019 р. / наук. ред. В. Д. Дмитрієнко ; Нац. акад. наук України [та ін.]. – Харків : Контраст, 2019. – С. 56.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/68177ukмаркетингринкова економікамаркетингова діяльністьфінансовий результатmarketingmarket economymarketing activityfinancial resultЕконометричні моделі як інструмент прийняття управлінських рішень в маркетинговій стратегії підприємстваArticle