Квасник, Ольга Віталіївна2015-06-172015-06-172015Квасник О. В. Роль циклу психолого-педагогічних дисциплін у системі підготовки майбутнього інженера / О. В. Квасник // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 114-123.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15382Розкрито зміст психолого-педагогічної підготовки у вищому технічному навчальному закладі, з’ясовано роль психолого-педагогічних дисциплін для майбутнього фахівця інженерно-технічного профілю, його професійної й соціокультурної діяльності. Проаналізовано та показано сучасний стан психолого-педагогічної підготовки у ВТНЗ на прикладі НТУ «ХПІ».Exposed maintenance of psikhologo of pedagogical preparation in higher technical educational establishment, the role of psikhologo of pedagogical disciplines is certain for the future specialist of inzhenernotekhnicheskogo type, his professional and sociokul'turnoy activity. Analysed and rotined the modern state of psikhologo of pedagogical preparation in VTUZ on the example of NTU «KHPI».ukінженерно-технічний профільсоціокультурна компетентністьпсихолого-педагогічна підготовкасаморозвитоксамовдосконаленняspecialist engineering profilesociocultural competencediscipline of psycho-pedagogical cycleselfРоль циклу психолого-педагогічних дисциплін у системі підготовки майбутнього інженераRole of cycle of psikhologo of pedagogical disciplines in system of preparation of future engineerArticle