Корж, М. В.Ратушний, Б. В.Семоненко, А. О.2024-08-052024-08-052023Корж М. В. Нейромаркетинг як новий інструмент впливу на споживачів / Корж М. В., Ратушний Б. В., Семоненко А. О. // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2023 рік : в 2 т. Т. 2. Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність "Форвард–2023" : труди 14-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 26 грудня 2023 р. / ред.: Є. М. Строков, О. М. Гуцан ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2023. – С. 69-73.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79890ukмаркетингова діяльністьнейронаукаконкурентоспроможністьаромамаркетингмерчандайзингаудіомаркетингспоживча поведінкаемоційні реакціїНейромаркетинг як новий інструмент впливу на споживачівArticle