Ілляшенко, Сергій МиколайовичШипуліна, Юлія Сергіївна2020-04-152020-04-152007Ілляшенко С. М. Товарна інноваційна політика : підручник / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна ; Сум. держ. ун-т. – Суми : Університетська книга, 2007. – 281с.978-966-680-327-9https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45671У підручнику висвітлюються теоретичні і методичні засади маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів, сучасні методи і прийоми генерування і відбору ідей, питання функціонально-економічного аналізу конструкцій і технологій виготовлення нових товарів, методи обґрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу.ukметоди генераціїінноваційний процесзастосування дерева рішеньінформаційний потенціалжиттєвий цикл товарівТоварна інноваційна політикаBookhttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788https://orcid.org/0000-0002-8133-578X