Івашкевич, Е. З.Чала, Юлія Миколаївна2016-05-232016-05-232015Івашкевич Е. З. Особливості становлення соціального інтелекту педагога: до питання формування управлінського потенціалу сучасного фахівця / Е. З. Івашкевич, Ю. М. Чала // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – Вип. 44 (48) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених : "Психолого-педагогічні аспекти формування управлінського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика", 21 жовтня 2015 р. – С. 287-298.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21628В статті окреслено особливості прояву соціального інтелекту індивіда у міжособистісній взаємодії. Описано особливості та детермінанти становлення соціального інтелекту. Охарактеризовано соціальний інтелект педагога з урахуванням його комунікативної компетентності. Запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту, яка передбачає, що соціальний інтелект вміщує когнітивну, мнемічну та емпатійну підструктури.In this article the peculiarities of social intellect of the person in the process of interpersonal interaction were described. The peculiarities and factors of the developing of social intellect were shown. Social intellect of a teacher according to his/her communicative competence was characterized. The author’s conception of social intellect shows us that this intellect includes cognitive, mnemonic and emphatic structures.ukзагальний інтелектміжособистісна взаємодіякомунікативна компетентністьпідструктури соціального інтелектуgeneral intellectsocial intellectstructures of social intellectinterpersonal interactioncommunicative competenceОсобливості становлення соціального інтелекту педагога: до питання формування управлінського потенціалу сучасного фахівцяFeatures of formation of social intelligence pe-dahoha: the issue of formation of management in modern-potential expertArticle