Гриньов, Андрій Валентинович2014-02-062014-02-062013Гриньов А. В. Стратегічне управління в системі маркетинг-менеджменту підприємств машинобудівного комплексу / А. В. Гриньов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 46 (1019). – С. 92-96.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3916У статті розглянуто та наведено основні підходи до визначення базових понять маркетинг-менеджменту. Обґрунтовано актуальність стратегічного управління з позицій маркетингу та запропоновано модель процесу маркетинг-менеджменту підприємства, як концепції управління підприємством в конкурентному середовищі.In the article and are the main approaches to the definition of basic concepts marketing management. Actuality strategic management and marketing positions with the proposed model of enterprise marketing management as the concept of enterprise management in a competitive environment.ukстратегія маркетинговамаркетинг стратегічнийуправління підприємствомmarketing strategystrategic managementstrategic marketingСтратегічне управління в системі маркетинг-менеджменту підприємств машинобудівного комплексуArticle