Райко, Діана ВалеріївнаЛебедєва, Лілія Едуардівна2016-01-202016-01-202015Райко Д. В. Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства / Д. В. Райко, Л. Е. Лебедєва // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations. – 2015. – № 1. – С. 107-123.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19352Метою цієї статті є створення розгорнутої концептуальної моделі управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства – підприємство необхідно розглядати як відкриту систему та частину системи «споживач-підприємство-партнер», підґрунтям розвитку якої є маркетинг, управління якого повинно складатися із 5 блоків (інформаційний, організаційний, людських ресурсів, планування, оцінки та контролю), що забезпечують виконання маркетингових функцій на підприємстві, яка на відміну від наявних розробок ґрунтується на забезпеченні безперервного зв'язку підприємства з партнерами, споживачами на основі маркетингових партнерських відносин, вирішенні низки практичних проблем ефективного господарювання за рахунок використання сучасних механізмів маркетингу на засадах інтеграції з менеджментом.The aim of the article is to create an open conceptual model of marketing management in management system of industrial enterprise that has certain theoretical and practical significance.ukмодель концептуальнаспоживачіпартнерствоconceptual modelmarketing controlconsumerpartnermarketing serviceМодель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємстваModel of marketing management in management system of industrial enterpriseArticle