Кітченко, Олена МиколаївнаЛялько, Кирило Андрійович2025-01-082024Кітченко О. М. Аналіз впливу контент-маркетингу на формування іміджу бренду та залучення цільової аудиторії через інтернет / Кітченко О. М., Лялько К. А. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 176-178.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85006ukмаркетингконтент-маркетингіміджбрендцифровий світцільова аудиторіяАналіз впливу контент-маркетингу на формування іміджу бренду та залучення цільової аудиторії через інтернетArticle