Прохорова, Т. П.Притиченко, Т. І.2014-10-232014-10-232014Прохорова Т. П. Маркетингове обгрунтування бізнес-плану підприємства / Т. П. Прохорова, Т. І. Притиченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 34 (1077). – С. 31-40.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9722У статті розглянуті існуючі методики розробки бізнес-плану. Викладений методичний підхід до маркетингового обгрунтування бізнес-плану.In the article the existent methods of business plan development are considered. Methodical approaches to the marketing justification of company business plan are presented.ukмаркетингмаркетингова стратегіямаркетингова політикабізнес-плансегментація ринкуситуаційний аналізmarketingmarketing strategymarketing policybusiness planmarket segmentationsituatioonal analysisМаркетингове обгрунтування бізнес-плану підприємстваMarketing justification of company business planArticle