Райко, Діана Валеріївна2013-11-062013-11-062008Райко Д. В. Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивності / Д. В. Райко // Економіка та право. – 2008. – № 1 (20).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2892В роботі описані види стратегічного управління: реактивне (відповідь підприємства на дії партнерів, споживачів та ін., тобто суб’єктів зовнішнього середовища та стан внутрішнього середовища) і проактивне (формування відношення до підприємства та його дій у зовнішньому середовищі та упереджувальна діагностика і прогнозування стану використання економічних ресурсів внутрішнього середовища). Відзначено, що проактивне управління відповідає сучасному маркетингу як філософії бізнесу, оскільки останній формує ринок щодо позитивного сприйняття дій підприємстваukхарактеристика реактивного управлінняхарактеристика проактивного управлінняскладові функціонування підприємствасистема "споживач – підприємство – партнер"Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивностіArticle