Павлюк, А.Ілляшенко, Сергій Миколайович2020-04-272020-04-272015Павлюк А. Хоррор-маркетинг як новітній засіб стимулювання продажів / А. Павлюк, C. М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 27 травня 2015 р. / заг. ред.: О. В. Прокопенко, М. М. Петрушенко. – Суми : СумДУ, 2015. – С. 256-257.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45907ukтоваровиробникирекламні повідомленнямаркетингова діяльністьемоції страхумотиваційна силаХоррор-маркетинг як новітній засіб стимулювання продажівThesishttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788