Шипуліна, Юлія СергіївнаКоломієць, Артем Олександрович2024-05-152024-05-152024Шипуліна Ю. С. Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою [Електронний ресурс] / Шипуліна Ю. С., Коломієць А. О. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 21-22 березня 2024 р., м. Львів. – Електрон. текст. дані. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2024. – С. 307-309. – Отримано з https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/Zbirnyk_Tendentsii_rozvytku_marketynhu_v_umovakh_nevyznachenosti.pdf, вільний (дата звернення 20.06.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77263ukзаклади громадського харчуванняклієнтиспоживачідоставка їжізаклади з доставкоюакціїВплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкоюThe impact of short-term promotions on the behavior of consumers of food establishments with deliveryArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8133-578Xhttps://orcid.org/0009-0004-9666-4887