Анопа, Антон СтаніславовичІлляшенко, Сергій Миколайович2023-10-302023-10-302023Анопа А. С. Особливості управління маркетинговими стратегіями компанії MINTEE [Електронний ресурс] / А. С. Анопа, С. М. Ілляшенко // Актуальні проблеми менеджменту: теоретичні і практичні аспект : зб. матеріалів 6-ї міжнар. наук.-практ. конф., 28-29 вересня 2023 р. / ред. І. О. Кузнецова ; Одес. нац. екон. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Одеса, 2023. – С. 267-269. – URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70240.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70240Виконано аналіз особливостей управління маркетинговими стратегіями американської компанії MINTEE.An analysis of the features of management of marketing strategies of the American company MINTEE is carried out.ukмаркетингові стратегіїмаркетинговий менеджменторганізаційна структура управління компаніїmarketing strategiesmarketing managementorganizational structure of the company's managementОсобливості управління маркетинговими стратегіями компанії MINTEEFeatures of MINTEE Marketing Strategy ManagementArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788