Райко, Діана ВалеріївнаПодрез, Ольга Іванівна2018-09-272018-09-272017Райко Д. В. Теоретичні аспекти розвитку підприємства / Д. В. Райко, О. І. Подрез // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : матеріали 11-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 28-30 вересня 2017 р. / заг. ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2017. – С. 148-149.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37745Проаналізовано сутність понять "розвиток" за напрямами дослідження – філософському, економічному, організаційному; як економічна категорія; як прогресивний процес тощо. Визначено сутність процесу управління розвитком підприємства. Встановлено види розвитку підприємства.ukкатегорія економічнатермінпоняттязростаннявдосконаленняТеоретичні аспекти розвитку підприємстваArticle