Косенко, Андрій ВасильовичІлляшенко, Наталія Сергіївна2014-05-152014-05-152012Косенко А. В. Розвиток маркетингових методів формування показників кон'юктури ринку інноваційної продукції / А. В. Косенко, Н. С. Ілляшенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 4. – С. 192-198.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6009Проведено аналіз існуючих методів визначення одного з найбільш важливих х показників кон‘юнктури ринку - вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію.The analysis of existent methods of one determination of the most essential kh indexes of the state of affairs of market is conducted - cost estimation of scientific products. The methodical going is offered near establishment of price on scientific products.ukнаукова продукціяпоказники кон‘юнктурицінамаркетингкомерціалізаціявартісна оцінкаРозвиток маркетингових методів формування показників кон'юктури ринку інноваційної продукціїArticle