Клімов, М. В.2024-10-262024Клімов М. В. Маркетинговий супровід освітніх інновацій [Електронний ресурс] / Клімов М. В. // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації = Marketing and logistics in the management system: challenges of digital globalization : тези доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., пам'яті професора Євгена Крикавського, Львів, 17–18 жовтня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. – С. 179-181. – Отримано з: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/attachments/2024/oct/36215/zbirnikml2024fin1111.pdf, вільний (дата звернення 26.10.2024).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82804Маркетинговий супровід освітніх інновацій є важливою складовою успішного впровадження нових ідей у навчальні процеси. Він включає розробку стратегій та інструментів для просування освітніх нововведень серед цільової аудиторії (учнів, батьків, вчителів, адміністрації тощо).ukосвітні інноваціїмаркетингскладові маркетингового супроводукомунікаційна стратегіяосвітні установиМаркетинговий супровід освітніх інноваційArticle