Чернова, Наталя ЛеонідівнаГузь, Остап БогдановичМомотков, Ігор СергійовичВолкодав, Владислав Юрійович2024-04-062024-04-062024Моделі оцінки та аналізу ефективності бізнес-процесів продуктової компанії / Н. Л. Чернова [та ін.] // Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології : матеріали 5-ї Міжнар.наук.-прак. конф., м. Київ, 5-6 березня 2024 р. / Національний авіаційний університет ; гол. ред. Н. В. Касьянова. – Київ : НАУ, 2024. – С. 79-84.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76167В роботі запропоновано алгоритм оцінки та аналізу ефективності бізнес-процесів продуктової компанії, який містить наступні основні етапи: оцінка кількісних параметрів бізнес-процесу; побудова моделі залежності результатів бізнес-процесу від ресурсних показників; оцінка показників ефективності управління бізнес-процесом; оцінка синергетичного ефекту від реалізації дочірніх бізнес-процесів. Алгоритм апробовано на вихідних даних продуктової компанії на прикладі групи базових бізнес-процесів, для кожного з яких визначено ієрархію дочірніх процесів. Запропонований алгоритм є досить універсальним та може використовуватися як складова частина системи стратегічного управління продуктової компанії.ukбізнес-процесмодельалгоритмвиробнича функціяуправлінняМоделі оцінки та аналізу ефективності бізнес-процесів продуктової компаніїArticlehttps://orcid.org/0000-0002-0073-8457https://orcid.org/0009-0001-0007-5892https://orcid.org/0009-0001-2288-7306https://orcid.org/0009-0002-3305-7516