Заруба, Віктор ЯковлевичШаша, Олена Ігорівна2014-02-112014-02-112011Заруба В. Я. Управлінська концепція іміджбілдінгу / В. Я. Заруба, О. І. Шаша // Бізнес Інформ. – 2011. – № 1. – С. 90-94.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4049В статті розглянута сутність та специфіка методичних аспектів організації іміджбілдінгу. Проаналізовано структуру іміджу підприємства. Запропонована модель формування іміджу предмету в результаті впливу суб’єктів управління на цільові аудиторії. Розглянуто процес формування уявлення про образ предмету з боку об’єкта, що формує імідж.In article the essence and specificity of methodical aspects of the organization imagebuilding is considered. It is analyzed structure of image of the enterprise. The model of formation of a subject as a result of influence of subjects of management on target audiences is offered. Process of formation of representation about an image of a subject is considered from object which forms image.ukіміджрекламадовіралояльністьPublic RelationsstakeholderУправлінська концепція іміджбілдінгуThe administrative concept of imagebuildingArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3796-7544