Левикін, Віктор МакаровичЧала, Оксана Вікторівна2017-08-282017-08-282017Левикін В. М. Модель бази знань інформаційної системи процесного управління / В. М. Левикін, О. В. Чала // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 28 (1250). – С. 74-78.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30960В роботі розроблено представлення знань для інформаційної системи процесного управління. Зазначене представлення знань містить у собі набір артефактів, з якими взаємодіє бізнес-процес, а також залежності між цими артефактами і між значеннями їх атрибутів. Артефакти включають в себе будь-які сутності, що використовуються процесом. Відносини між артефактами підрозділяються на статичні обмеження, а також правила вибору дій і об’єктів, що залежать від часу. Розроблене представлення може бути побудовано на основі аналізу логів бізнес-процесів методами інтелектуального аналізу процесів і даних. Запропоновано модель бази знань ІС процесного управління. Модель включає в себе розроблене представлення знань, а також набір операцій з визначення властивостей артефактів, побудови і уточнення представлення знань. Модель забезпечує можливість інкрементного поповнення бази знань по мірі виконання бізнес-процесів.In this paper, knowledge representation for the information system of process control is offered. This knowledge representation includes a set of artifacts with which the business process interacts, as well as the relationships between these artifacts and between the values of their attributes. Artifacts include any entities used by the process. The relationship between artifacts is divided into static constraints and time-dependent rules for selecting actions and objects. The developed view can be built on the basis of analyzing the logs of business processes using methods of intelligent analysis of processes and data. A model of knowledge base IP of process control is proposed. The model includes the developed representation of knowledge, as well as a set of operations for extracting the properties of artifacts, constructing and refining the knowledge representation. The model provides an opportunity for incremental replenishment of the knowledge base as the business processes are carried out.ukінтелектуальний аналіз процесівконтекстартефактбізнес-процесиефективністьknowledge baseintelligent process analysisprocess controlcontextartifactМодель бази знань інформаційної системи процесного управлінняModel of the knowledge base of the process management Information systemArticle