Сікєтіна, Наталія Геннадіївна2017-09-252017-09-252008Сікєтіна Н. Г. Оптимізація прибутку підприємства за рахунок сегментації ринку / Н. Г. Сікєтіна // Облік, контроль і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 16-18 квітня 2008 р. – Черкаси : ЧДТУ, 2008. – С. 37-39.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31490Для ефективної діяльності підприємства необхідно сформулювати критерії обґрунтування обсягу випуску продукції різного рівня конкурентоспроможності по кожній позиції номенклатури. Певний рівень конкурентоспроможності продукції споживається конкретним сегментом ринку з відповідним рівнем платоспроможного попиту.Таким критерієм може бути максимізація прибутку. Використання запропонованого алгоритму максимізації прибутку підприємств підвищить економічну ефективність його діяльності в ринкових умовах.ukпідприємстворесурсицінаконкурентоспроможністьприбутокОптимізація прибутку підприємства за рахунок сегментації ринкуThesishttps://orcid.org/0000-0003-2452-1997