Васильцова, Світлана Олександрівна2024-08-262024-08-262024Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Планування та аудит маркетингової діяльності" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" за спец. 075 "Маркетинг" / уклад. С. О. Васильцова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 40 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80428https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80428Посилення конкурентної боротьби на зовнішньому та внутрішньому ринках призводить до впровадження сучасних методів управління підприємством із застосуванням інструментів маркетинг-менеджменту, одним з яких є маркетинговий аудит. На відміну від фінансового аудиту, маркетинговий аудит ґрунтується на аналізі системи показників, від яких залежить успіх підприємства або проекту, що, у свою чергу, стимулює запровадження таких сучасних інструментів, як система якості, система збалансованих показників тощо. Планування та аудит маркетингової діяльності – вивчає проведення маркетингового аналізу зовнішніх і внутрішніх складових підприємства, відхилень від запланованих стратегічних, тактичних та операційних цілей і завдань, визначення причин цих відхилень та розробка рекомендацій з запропонованими маркетинговими заходами щодо вдосконалення системи маркетинг-менеджменту підприємства, яке працює на українському ринку. Предметом планування та аудит маркетингової діяльності підприємства є систематичне вивчення, планування, здійснення аналізу та розробку маркетингових заходів на підприємстві. Ця дисципліна охоплює важливі аспекти, як здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та маркетингового аудиту для розгляд різних сторін діяльності підприємства та його складових, стратегії і тактики, методів оцінки ефективності діяльності підприємства в цілому і його підрозділів, оцінки рівня задоволеності споживачів, визначення вузьких місць шляхом маркетингового аналізу і розробка методів вдосконалення діяльності підприємства для підвищення конкурентоспроможності.ukметодичні вказівкипланування маркетингової діяльностіаудит маркетингової діяльностімаркетингмаркетингова діяльністьсамостійна роботаМетодичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Планування та аудит маркетингової діяльності"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-3750-9922