Погорєлов, Микола ІвановичБорзенко, Володимир ІвановичКобєлєв, Валерій МиколайовичТкачов, Максим Михайлович2020-12-152020-12-152020Ефективність управлінських рішень у сфері маркетингу на основі бенчмаркінгу / М. І. Погорєлов [та ін.] // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 53-55.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49870Доведено, що управління маркетингом слід розглядати в широкому сенсі як загальне керівництво маркетинговою діяльністю підприємства, а у вузькому – як планування виконання функцій з управління маркетинговою діяльністю підприємства.ukефективністьпідприємствамаркетинг-міксмаркетингові рішенняЕфективність управлінських рішень у сфері маркетингу на основі бенчмаркінгуThesishttps://orcid.org/0000-0002-0739-1695