Перерва, Поліна ОлександрівнаКосенко, Олександра Петрівна2024-09-112024-09-112024Перерва П. О. Роль маркетингу в туристичному бізнесі [Електронний ресурс] / П. О. Перерва, О. П. Косенко // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). – Електрон. текст. дані. – Харків : ДБТУ, 2024. – Ч. 2. – С. 608-611. – URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51208, вільний (дата звернення 11.09.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81122В доповіді визначено, що просування на міжнародному рівні здійснюється за допомогою виставок і ярмарків туристичних агентств і агентств. Маркетологи використовують для просування своїх послуг такі види виставок: туристичні виставки загального призначення, спеціалізовані, багатоцільові ярмаркові виставки. Формування фірмового стилю підприємства дає можливість виділити продукцію компанії, підвищити ефективність реклами і знизити витрати на маркетингові комунікації.ukмаркетингтуризміндустрія гостинностісфери використаннябізнесефективністьРоль маркетингу в туристичному бізнесіArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697