Молчанова, Н. В.Шаполова, Вікторія Валеріївна2017-05-112017-05-112017Молчанова Н. В. Дослідження шляхів розвитку лідерського потенціалу у вищих навчальних закладах / Н. В. Молчанова, В. В. Шаполова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – Вип. 46 (50) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених : "Психолого-педагогічні аспекти формування управлінського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика", 21 жовтня 2016 р. – С. 251-260.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29280Статтю присвячено проблемі дослідження шляхів розвитку лідерського потенціалу у вищих навчальних закладах. В останні роки в психолого-педагогічній науці в нашій країні і за кордоном спостерігається збільшення інтересу до проблеми потенціалу випускників вищих навчальних закладів. Вивчення лідерського потенціалу фахівців вищих навчальних закладів дуже важливо, так як лідерський потенціал є одним із засобів соціалізації особистості. Розглянуто тренінги, як один із шляхів розвитку лідерського потенціалу. Наведено приклад Центру лідерства НТУ "ХПІ", як підвищення лідерських якостей студентів – майбутніх фахівців.The article discusses the ways to develop the leadership potential of research in higher education institutions. In recent years, psychological and educational science in our country and abroad, an increase of interest in the problem of potential university graduates. The study of leadership potential of specialists of higher educational institutions is very important as leadership potential is a means of socialization. We consider training as one of the ways to develop leadership potential. An example of the Center for Leadership NTU "KPI", as an increase leadership skills of their studentsukлідеррівні лідерствасвоє "Я"тренінгистудентиЦентр лідерстваlevels of leadershiptrainingДослідження шляхів розвитку лідерського потенціалу у вищих навчальних закладахStudy ways to develop leadership potential in higher education institutionsArticle