Мардус, Наталія Юріївна2018-03-292018-03-292017Мардус Н. Ю. Формування цінової політики у готельно-ресторанній справі [Електронний ресурс] / Н. Ю. Мардус // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. – 2017. – Вип. 12. – С. 93-97. – URI: http://market-infr.od.ua/journals/2017/12_2017_ukr/19.pdf, вільний (дата звернення 28.03.2018 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35368У статті розглянуто методи ціноутворення на продукцію (послуги) суб'єктів господарювання готельно-ресторанної справи. Досліджено тенденції ціноутворення на продукцію (послуги) у даній галузі. Обґрунтовано, що співвідношення "ціна-цінність" для більшості споживачів залишається важливим фактором при придбанні товару (послуги). Визначено напрями, що полягають у доцільності позиціонування за співвідношенням "ціна-цінність", які суттєво впливають на формування цінової політики на продукти і послуги суб'єктів господарювання готельно-ресторанної справи на цільовому ринку і забезпечують комерційний успіх.The article deals with methods of pricing products (services) of business entities of the hotel and restaurant business. The tendencies of pricing on products (services) in this field are investigated. It is substantiated that the value-price ratio for most consumers remains an important factor in the acquisition of goods (services). Directions, which consist in the expediency of positioning in relation to "price-value", which significantly influences the formation of price policy on products and services of business entities of the hotel and restaurant business in the target market, which provides commercial success, are determined.ukцінацінністьцінова політикаметоди ціноутвореннявитратипозиціонуванняpricevalueprice policypricing methodscostspositioningФормування цінової політики у готельно-ресторанній справіFormation of price policy in the hotel and restaurant businessArticle