Чернобровкіна, Світлана Віталіївна2019-12-092019-12-092019Чернобровкіна С. В. Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств / С. В. Чернобровкіна // Перспективні напрямки розвитку економіки, фінансів, обліку, менеджменту та права: теорія і практика = Perspective directions of development of economics, finance, accounting, management and law: theory and practice: наук. вид. : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 9 березня 2019 р., м. Полтава : у 3 ч. Ч. 3. – Полтава : ЦФЕНД, 2019. – С. 45-46.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43217ukмаркетинг-міксцільова аудиторіябренд-кодфілософія "мережевої" взаємодіїТеоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємствThesis