Сікєтіна, Наталія Геннадіївна2017-09-222017-09-222011Сікєтіна Н. Г. Вплив нецінового й логістичного факторів на конкурентоспроможність продукції / Н. Г. Сікєтіна // Сучасна освіта і наука в Україні: наукові здобутки, стан і перспективи : матеріали 9-ї Всеукр. наук.-практ. заочної конф. – Запоріжжя : ВГО "Нова Освіта", 2011. – С. 76-79.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31452У ринкових умовах резерви підвищення конкурентоспроможності продукції перебувають у сфері забезпеченні споживача продукції підприємства перед- і післяпродажними послугами та мінімізації витрат на рух товарів. В статті пропонується використання нецінового й логістичного факторів при оцінці рівня конкурентоспроможності вітчизняної продукції. Пропонований підхід забезпечить більш точну оцінку рівня конкурентоспроможності вітчизняної продукції за допомогою обліку витрат, пов'язаних з рухом товарів. Робота в цьому напрямку є перспективною, особливо для продукції, що реалізується на зовнішньому ринку.ukпідприємствонеціновий факторлогістичний факторконкурентоспроможність продукціїпромислове підприємствообслуговування споживачівВплив нецінового й логістичного факторів на конкурентоспроможність продукціїThesishttps://orcid.org/0000-0003-2452-1997