Нечепоренко, Лідія Сергіївна2014-07-102014-07-102013Нечепоренко Л. С. Визначення сутності онто-інвайроментальної педагогіки / Л. С. Нечепоренко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 3. – С. 107-112.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7532Автор статті розкриває телеологію педагогіки як наукове обґрунтування постановки й розв'язання мети та конкретних завдань навчання і виховання, що забезпечують гармонійний розвиток особистості, що веде до досягнення успіху. Аналізує її як задоволення різнобічних потреб будь-якими способами, через постійний процес пошуку гармонії і злагоди із собою і довкіллям.The author reveals the teleology of pedagogy as a scientific basis for formulating and solving specific goals and objectives of training and education that ensure the harmonious development of the individual, leads to success. Analyzes it as a treat diverse needs by any means, through a constant process of finding harmony and concord with each other and the environmentukтелеологія педагогікигармонійний розвитокособистістьосвітньо-виховний впливкультура діяльностіпедагогіка особистостіteleology of pedagogyeducationaleducational impactculture activitiesteaching personalityВизначення сутності онто-інвайроментальної педагогікиDefining the essence of onto-enviromental pedagogyArticle